اطلاعات

ماشین لباسشویی بکو خوبه؟

ماشین لباسشویی بکو خوبه؟

ماشین لباسشویی بکو 

 

ماشین لباسشویی بکو خوبه؟ برند قدیمی ترک لوازم خانگی بکو ممکن است تنها با فروش یخچال شروع کرده باشد، اما اکنون یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای لوازم آشپزخانه و لباسشویی است. طیف ماشین لباسشویی بکو این برند به طرز شگفت انگیزی مقرون به صرفه است و دارای ویژگی های هوشمندی است که متناسب با خانواده مدرن است.

بکو به طور انحصاری در ماشین‌های لباسشویی درب جلو معامله می‌ کند و ظرفیت‌ های اندازه خانواده‌ای بین 7.5 تا 10 کیلوگرم را ارائه می‌ کند. این برند همچنین دارای طیف محدودی از ترکیبات ماشین لباسشویی و خشک کن و خشک کن خالی است.

ما می دانیم که انتخاب ماشین لباسشویی مناسب ساده ترین کار نیست. برای اینکه به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید که آیا بکو بهترین مارک برای خانواده شما است یا خیر، ما چند مدل را برای پیشنهاد فهرست کرده ایم.

لباسشویی بکو خوبه؟

ویژگی های ماشین لباسشویی بکو

بکو گارانتی دو ساله تولید کننده ماشین لباسشویی خود را ارائه می دهد، اما می توانید با ثبت نام دستگاه ظرف 90 روز پس از خرید، این ضمانت را تا پنج سال افزایش دهید. این برند همچنین 10 سال ضمانت قطعات و کمپرسور/موتور را ارائه می دهد.

ویژگی های استانداردی که در سری کامل ماشین لباسشویی بکو خواهید یافت عبارتند از:

بارگذاری مجدد: برای افزودن یا حذف موارد پس از شروع چرخه شستشو.

اتودوز: ماشین لباسشویی مقدار مناسبی از مواد شوینده و نرم کننده را بر اساس وزن بار پخش می کند تا از هدر رفتن مواد شوینده جلوگیری شود.

Fast+: این عملکرد می تواند طول هر چرخه را تا 55٪ با توجه به نام تجاری کوتاه کند.

SteamCure: اقلام را در شروع چرخه با گرم کردن آب تا دمای 60 درجه سانتیگراد بخار می کند تا کثیفی و آلودگی را نرم کند و همچنین چین و چروک را به حداقل برساند. این عملکرد می‌ تواند تا 99 درصد از آلرژن‌ ها و باکتری‌ های معمول خانگی را حذف کند تا تمیزی مؤثری ایجاد کند.

StainExpert: به شما امکان می دهد بین 24 نوع لکه معمولی برای تمیز کردن هدفمند انتخاب کنید.

حذف مو های حیوان خانگی: در صورت انتخاب، این برنامه یک مرحله قبل از شستشو و آبکشی اضافی را به چرخه استاندارد اضافه می کند تا باقیمانده مو های حیوان خانگی را در لباس های شما به حداقل برساند.

ضد آلرژی +: به طور خاص برای نوزادان و کودکان نوپا و همچنین افرادی که پوست حساس دارند طراحی شده است. زمان شستشو را افزایش می دهد و یک آبکشی اضافی اعمال می کند.

چراغ درام: درام با باز شدن درب روشن می شود، بنابراین می توانید بار را ببینید.

ویژگی های ماشین لباسشویی بکو

ماشین لباسشویی 7.5 کیلوگرمی بکو

ارزان ترین ماشین لباسشویی بکو این واحد 7.5 کیلوگرمی است که یکی از پرمصرف ترین ظرفیت های خریداری شده است. این مدل (BFL7510W) را از گزینه‌ های گران‌تر این برند جدا نمی‌ کند، حتی رتبه‌بندی‌ های کارایی و عملکرد های مشابه را نیز تولید می‌ کند.

مشخصات شامل:

15 برنامه شستشو

رتبه 4.5 ستاره بهره وری آب

رتبه 4 ستاره بهره وری انرژی

1200 دور در دقیقه

این ماشین لباسشویی بکو علاوه بر این شامل SteamCure، StainExpert و همچنین یک موتور اینورتر ProSmart بدون برس برای کاهش اصطکاک، بهبود دوام و اطمینان از عملکرد بی صدا است.

ماشین لباسشویی 7.5 کیلوگرمی بکو

ماشین لباسشویی اتودوز 9 کیلوگرمی بکو متصل به وای فای با بخار

این ماشین لباسشویی 9 کیلوگرمی متصل به وای فای Beko (BFLB904ADW) برای تمیز کردن قوی هر بار با SteamCure طراحی شده است که آلرژن های معمول خانگی را از لباس ها پاک می کند، همراه با 14 برنامه شستشو، از جمله پشم (Hand Wash)، رختخواب، روزانه Quick، و غیره. همچنین می تواند با استفاده از Autodose مقدار مناسب شوینده را برای هر بار انتخاب کند. این ماشین لباسشویی مستقل با کنترل از راه دور از طریق برنامه HomeWhiz نیز ارائه می شود.

سایر مشخصات عبارتند از:

14 برنامه شستشو

رتبه 4.5 ستاره بهره وری آب

رتبه 4 ستاره بهره وری انرژی

1400 دور در دقیقه

این لباسشویی Beko همچنین دارای تاخیر شروع، سرعت چرخش و دما متغیر، نمایشگر LED و غیره است.

ماشین لباسشویی اتودوز 9 کیلوگرمی بکو متصل به وای فای با بخار

ماشین لباسشویی 10 کیلوگرمی بکو درب جلو با اتودوز و بخار بخار/بلوتوث

بکو این ماشین لباسشویی 10 کیلوگرمی درب جلو (BFL104ADW) را ارائه می دهد. دارای 15 برنامه، به علاوه برنامه StainExpert این برند برای کمک به خلاص شدن از شر غذا و هر چیز دیگری که توانسته است به پیراهن مورد علاقه شما راه پیدا کند. این دستگاه علاوه بر این دارای یک برنامه Quick 14 برای شستن 2 کیلوگرم لباس در 14 دقیقه است که برای زمانی که نیاز به تمیز کردن لباس های لحظه آخری دارید ایده آل است.

مشخصات این واشر درب جلو بکو عبارتند از:

رتبه 4.5 ستاره بهره وری آب

رتبه 4 ستاره بهره وری انرژی

1400 دور در دقیقه

اتصال برنامه HomeWhiz.

سایر ویژگی ها عبارتند از Autodose، حالت شب، تاخیر شروع و نور درام.

ماشین لباسشویی 10 کیلوگرمی بکو درب جلو با اتودوز و بخار بخار/بلوتوث

آیا بکو برند خوبی برای ماشین لباسشویی است؟

بله! اولاً به این دلیل که ماشین‌ های لباسشویی Beko نسبتاً در مصرف آب و انرژی کارآمد هستند و اکثر مدل‌ ها دارای حداقل رتبه چهار ستاره انرژی و آب هستند. آنها همچنین در اروپا تولید می شوند که به دستگاه های ساخته شده در کشور های در حال توسعه که قوانین کار و استاندارد های تولید متفاوت است ترجیح داده می شود.

ثانیاً، ماشین‌های لباسشویی Beko به خانوار ها اجازه می‌ دهند تا چرخه شستشوی خود را با ویژگی‌ های بسیار خوبی مانند Autodose، برنامه‌ های سریع، تنظیمات مناسب برای حداکثر ۲۴ نوع لکه، نور درام، و بارگیری مجدد که امکان اضافه کردن جوراب‌ های عجیب و غریب در اواسط شستشو را فراهم می‌ کند، سفارشی کنند. این چیز های کوچک هستند که مهم هستند!

چندین جنبه کلیدی برای خرید ماشین لباسشویی جدید وجود دارد که شامل ظرفیت، سطح صدا و ویژگی های ایمنی آن می شود. توجه به نوع اتصال آب دستگاه نیز مهم است. در زمان نگارش این مقاله، ظرفیت ماشین لباسشویی بکو از 7.5 کیلوگرم تا 10 کیلوگرم است که همه آنها دارای ورودی آب سرد هستند.

چه به دنبال کارآمدترین دستگاه یا یک مدل ارزان و شاد باشید، مهم است که بهره وری آب و انرژی را به عنوان بخشی از سفر خرید خود در نظر بگیرید، زیرا این امر در نهایت تعیین می کند که دستگاه چقدر برای شما (در هزینه های جاری) هزینه خواهد داشت. بلند مدت همچنین ممکن است دوست داشته باشید بررسی‌ ها و رتبه‌بندی‌ های آنلاین را بررسی کنید.

آیا بکو برند خوبی برای ماشین لباسشویی است؟

درباره بکو

بکو یک بازیکن جدید در بازی لوازم خانگی آمریکایی است. اگرچه ممکن است هنوز با این برند آشنایی کامل نداشته باشید، اما در واقع از اواسط دهه 1950 وجود داشته است. Beko بخشی از Arçelik، یک شرکت ترکیه ای است که در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی در اروپا است.

در واقع، Beko در حال حاضر محبوب‌ترین برند لوازم خانگی در بریتانیا است و همچنان سریع‌ترین برند لوازم خانگی در سراسر اروپای غربی در حال رشد است. بیش از 30 میلیون دستگاه در بریتانیا فروخته است و سالانه 1.5 میلیون دستگاه در آنجا به فروش می رسد. در حالی که ممکن است در آمریکا کمی تازه باشد، بکو در سایر نقاط جهان شهرت زیادی دارد و در حال یافتن راه خود در خانه‌های آمریکا است.

امروزه بکو لوازمی تولید می‌ کند که با ویژگی‌ های قابل رقابت با لوازم لوکس پایدار هستند. برند لوازم خانگی همه چیز هایی را که برای آشپزخانه شما نیاز دارید، از جمله یخچال، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، اجاق گاز و مایکروویو و همچنین ماشین لباسشویی و خشک کن برای اتاق لباسشویی شما ارائه می دهد.

اکنون که کمی تاریخ را پوشش داده‌ایم و ثابت کرده‌ ایم که Beko به وضوح در کشور های دیگر مورد استقبال قرار گرفته است، می‌ خواهیم به شما کمک کنیم تا کمی با این برند دوستانه‌تر شوید. در اینجا به بررسی این موضوع می پردازیم که بکو مخفف چیست و چه کاری می تواند برای شما انجام دهد تا تشخیص دهید که لوازم خانگی Beko چقدر خوب هستند.

نکات قوت بکو

چیزی که بلافاصله Beko را از سایر برندها جدا می کند، تمرکز آن بر پایداری طولانی مدت است. بکو تشخیص می‌ دهد که مصرف‌کننده امروزی نسبت به ردپای کربنی که در این دنیا از خود بر جای می‌ گذارد بسیار آگاه است و آنها نیز همینطور هستند.

آن‌ ها می‌ خواهند محصولی را ارائه دهند که نه تنها کاربرانشان از استفاده روزانه احساس خوبی داشته باشند، بلکه محصولی را که از تولید آن احساس خوبی داشته باشند. در تلاش برای امکان‌پذیر ساختن این امر، بکو کار خود را با بی‌نظمی کردن کربن کارخانه تولید خود در سال 2020 آغاز کرد.

این به سرمایه گذاری در انرژی های تجدیدپذیر، بازیافت و بهره وری انرژی از طریق ابتکارات مختلف ادامه می دهد. این برند همچنان به دنبال راه هایی برای تبدیل زباله های پلاستیکی به قطعات با کارایی بالا است. یکی دیگر از ابتکارات شگفت‌انگیز Beko این است که به جوامع کمک می‌ کند.

آنها به طور خاص Barnardo’s را به عنوان شریک خیریه خود انتخاب کردند. Barnardo’s یک موسسه خیریه است که بیش از 150 سال است که با ایجاد محیط های خانگی امن و دوست داشتنی برای افراد محروم به خانواده ها و کودکان آسیب پذیر در سراسر بریتانیا کمک می کند.

 

 

1.4/5 (5 نظر)
Click to rate this post!
[Total: 3 Average: 3]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *