بهترین ماشین لباسشویی بکو

بررسی لباسشویی 8 کیلویی بکو مدل WTV8736XS

بررسی لباسشویی 8 کیلویی بکو مدل WTV8736XS

بررسی لباسشویی 8 کیلویی بکو مدل WTV8736XS

ماشین لباسشویی 8 کیلویی بکو مدل WTV8736XS جهت شست و شوی سریع لباس های کثیف و دارای لک با کمترین میزان مصرف آب و انرژی طراحی و تولید شده است. این دستگاه در رده ی انرژی A+++ قرار دارد و برای استفاده ی خانواده های متوسط و پرجمعیت بسیار مناسب و کاربردی می باشد. لباسشویی بکو بدنه ایی فلزی و محکم دارد و در برابر فشار و ضربات احتمالی از مقاوت بالایی برخوردار می باشد.

وزن سبک 68 کیلوگرمی و ابعاد جمع و جورx600x590  840 میلی متری آن باعث شده تا فضای کمی از آشپزخانه ی شما را اشغال کند و با رنگ خاکستری خود جلوه ی خاصی را به آن ببخشد. در قسمت بالای لباسشویی یک پنل تمام لمسی همراه با صفحه نمایش LED ، دکمه ی چرخشی بزرگ برای انتخاب برنامه ها و محفظه ی کشویی برای ریختن انواع مواد شوینده و نرم کننده تعبیه شده است.

بر روی پنل لمسی، دکمه های شروع، بارگیری مجدد، مکث، شست وشوی اضافی، کاهش سرعت چرخش و نمایش برنامه ها تعبیه شده اند که اطلاعات دقیقی مثل: زمان باقیمانده ی شست وشو، سرعت چرخش درام و حتی دما را در اختیار کاربران قرار می دهند. در قسمت پایین دستگاه نیز یک درام همراه با یک درب بزرگ شیشه ایی تعبیه شده است.

جنس درام لباسشویی از استیل ضد زنگ می باشد و دارای ظرفیتی 8 کیلوگرمی می باشد. در دیواره های درام منافذی غیر هم اندازه با حالت مارپیچ تعبیه شده اند که با خروج بخار از آن ها لباس های شما تمیز و عاری از هر گونه میکروب، باکتری و چین و چروک می شوند. این فرایند توسط فناوری AquaWave (طراحی موج وار)  انجام می شود با وجود این فناوری لباس ها با حالتی موج وار و ملایم در داخل درام جا به جا می شوند تا علاوه بر تمیز شدن بهتر به بافتشان آسیب وارد نشود و عملکرد خشک شدنشان نیز افزایش پیدا کند.

تعادل لباسشویی از طریق هلدینگ یا وزنه هایی که در دیواره ی درام تعبیه شده اند امکان پذیر می شود البته چون لباسشویی بکو تمام اتوماتیک می باشد با یک دور چرخش کامل لباس ها در داخل درام تعادل آن به طور اتوماتیک برقرار می شود. درب لباسشویی بکو از نوع XL است و بواسطه ی بزرگ بودنش با نام درب فضایی شناخته می شود. جنس این درب از شیشه ی حرارت دیده ی نشکن می باشد که امکان مشاهده ی داخل درام را در حین فرایند شست و شوی لباس ها برای کاربران فراهم می سازد.

اندازه ی بزرگ 34 سانتی متری درب لباسشویی باعث می شود تا شما بتوانید حجم زیادی از لباس ها را به صورت یکجا داخل درام بریزید. در زیر لباسشویی پایه های ضد لغزش و قابل تنظیم تعبیه شده اند که از تکان خوردن و جا به جا شدن دستگاه در حین کار کردن جلوگیری می کنند.

سنسور های زیادی برای بهینه سازی شست وشو و همچنین مراقبت از لباس ها در این لباسشویی وجود دارد که شامل: سنسور تشخیص وزن لباس، سنسور قطع کن خودکار، سنسور حذف کف، سنسور میزان لرزش و سنسور تشخیص رطوبت می باشند که میزان مواد شوینده، رطوبت، آب و انرژی را متناسب با نوع برنامه ی انتخاب شده و حجم و وزن لباس های داخل درام می سنجند و در صورت ایجاد مشکل در روند شست شو، لباسشویی را به طور خودکار خاموش می کنند تا مانع آسیب رسیدن به دستگاه شوند در نتیجه به افزایش طول عمر لباسشویی کمک شایانی می کنند.

بررسی لباسشویی 8 کیلویی بکو مدل WTV8736XS

موتور ProSmart Inverter

لباسشویی 8 کیلویی بکو WTV8736XS  دارای موتور اینورتر پرواسمارت می باشد که از نوع گیربکسی بوده و به دلیل نداشتن تسمه به طور مستقیم به درام لباسشویی متصل شده است بنابراین میزان فضا را برای چرخش درام بیشتر می کند و در هر چرخه شست و شو 1400 دور می چرخد در نتیجه اصطکاک کمتری را ایجاد کرده و باعث افزایش بازدهی لباسشویی، کاهش انرژی و سر و صدا می شود. اینورتر از لباسشویی در برابر نوسانات برق و شوک های الکتریکی محافظت می کند و موجب کاهش مصرف انرژی نیز می شود.

این قطعه از سنسورهای زیادی برای اندازه گیری پارامتر ها برخوردار می باشد به همین دلیل به آن پرواسمارت گفته می شود تکنولوژی ProSmart میزان صدا و لرزش را در لباسشویی به حداقل می رساند. صدای موتور اینورتر در حین شست و شوی لباس ها 54 دسی بل و در حین خشک کردن آن ها 74 دسی بل می باشد که این میزان صدا برای چنین دستگاه قدرتمندی بسیار کم و ناچیز می باشد.

موتور اینورتر ProSmart

15 برنامه ی اصلی شست و شو در لباشویی 1400 دور بکو WTV8736XS

لباسشویی بکو از 15 برنامه ی اصلی شست و شو و 5 برنامه ی ویژه برخوردار می باشد که از طریق دکمه ی چرخشی بالای لباسشویی و یا تنظیم از راه دور می توانید یکی از آن ها را متناسب با نوع و میزان کثیفی لباس هایتان انتخاب کنید.

1- Cottons (شست و شوی لباس‌های کتان)

2-  Cottons Eco (شست و شوی اقتصادی لباس‌های کتان): برای شستن لباس های نخی و کتان با صرفه جویی اقتصادی بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

   3- Synthetics (شست و شوی الیاف مصنوعی): جهت شستن لباس های مصنوعی مانند: بلوز، پیراهن، جنس پلی استر و پلی آمید کاربرد دارد.

   4- Daily Xpress (شست و شوی سریع روزانه): شستن سریع تر لباس ها را در یک چرخه ی شست و شو امکان پذیر می کند. این برنامه 2 کیلوگرم لباس را که معادل با 40 تی شرت و 12 حوله است در عرض 14 دقیقه و ۸ کیلو لباس را در عرض ۲۸ دقیقه می شوید و در کمترین زمان ممکن به شما تحویل می دهد.

   5- Hand Wash (برنامه شست و شوی دستی): برای شستن لباس هایی با جنس خاص مثل ابریشم مورد استفاده قرار می گیرد و با مصرف کم ترین میزان آب و انرژی و حفظ بافت لباس ها آن ها را به بهترین شکل ممکن شست و شو می دهد.

   6- Gentle Care (برنامه شست وشوی ملایم): از نخ نما شدن و کهنه شدن لباس ها در شست و شوی طولانی مدت جلوگیری می‌کند.

   7- Downloaded Program (برنامه‌های قابل بارگیری): چرخه ی بارگیری و شروع شست و شو توسط این برنامه انجام می شود.

8- Spin+Drain (شامل چرخش + تخلیه می باشد): برای آبکشی و خشک کردن لباس ها استفاده می شود.

9- Shirts (برنامه شست و شوی تی شرت): برای شستن انواع تی شرت مورد استفاده قرار می گیرد و بهترین دما برای اجرای این برنامه 40 درجه ی سانتی گراد می باشد.

  10- Down Wear (برنامه شست و شوی لباس‌های سنگین)

11- Hygiene+ (شست و شوی بهداشتی): جهت شستن بهداشتی لباس های حساس مثل لباس های کودک و لباس های زیر زنانه و مردانه مورد استفاده قرار می گیرد و برای افرادی که به شست و شوی لباس های خود خیلی حساس هستند و یا دچار بیماری پوستی یا آلرژیکی هستند بسیار مناسب و کاربردی می باشد. این برنامه با افزایش دمای آب تمامی میکروب ها و باکتری های روی لباس ها را بدون آسیب رساندن به بافت آن ها از بین می برد و لباس هایی 100 درصد بهداشتی و خوشبو را به شما تحویل می دهد.

12- Stain Expert (برنامه لکه بری): برای از بین بردن تخصصی بیش از 24 نوع لکه ی سرسخت مثل: خون، مرکب، مواد آرایشی و … استفاده می شود بنابراین شما می توانید انواع لک لباس را بدون استفاده از سرکه ی سفید، آبلیمو و سایر مواد پاک کننده به راحتی از بین ببرید.

13- Outdoor / Sports (شست و شوی لباس‌های ورزشی): شستن لباس های ورزشی و زمستانی توسط این برنامه انجام می شود.

14- Dark Care / Jeans (شست وشوی لباس‌های تیره و جین): جهت شست و شو و محافظت از لباس های تیره مورد استفاده قرار می گیرد و مناسب ترین دما برای اجرای این برنامه 30 تا 40 درجه ی سانتی گراد می باشد و از برنامه ی Jeans نیز برای شستن شلوارهای جین استفاده می شود.

    15- Rinse (برنامه آبکشی): آبکشی لباس ها توسط این برنامه انجام می شود.

WTV8736XS

5 برنامه ی ویژه در لباسشویی WTV8736XS بکو

برنامه های ویژه به تنهایی کاربرد چندانی ندارند و باید همراه با برنامه های اصلی به کار روند تا بهترین نتایچ شست و شو را برای شما به ارمغان آورند. این برنامه عبارتند از:

1-:Curtain (شست و شوی پرده)

2-:Lingerie( شست وشوی لباس های ظریف)

3-Mix: (شست و شوی لباس های مختلط)

4-Soft Toys: (شست وشوی اسباب بازی های نرم)

5-Towel: (شست وشوی بهداشتی لباس های نخی بادوام مثل حوله و …)

سایر ویژگی های لباسشویی درب فضایی بکو WTV8736XS  

1-  Bluetooth( قابلیت کنترل از طریق بلوتوث): شما می توانید از طریق بلوتوث برنامه های اضافی را دانلود کرده و بر روی لباسشویی نصب کنید.

 2-  Delay End (شروع و پایان با تاخیر فرایند): با فعال کردن این برنامه شما می توانید شروع فعالیت لباسشویی را تا 24 ساعت آینده به تعویق بیندازید مثلا آن را برای مواقعی که در منزل نیستید و یا برای ساعات اولیه صبح که هم مصرف انرژی کم است و هم تعرفه ی کمتری برای آن در نظر گرفته شده است تنظیم نمایید تا لباسشویی به صورت خودکار در ساعت مشخص شده، فعالیت خود را جهت شست و شوی لباس ها آغاز کند.

3-  Drum Clean ( تمیزکاری درام): برای استفاده از این برنامه باید درام لباسشویی خالی و فاقد هر گونه لباسی باشد فقط در محفظه ی کشویی مقداری مواد شوینده برای شست و شوی درام وجود داشته باشد. با فعال کردن این گزینه در پایان چرخه ی شست و شو درام تمیز و فاقد هر گونه باکتری و مواد آلرژی زا می شود و لباس ها در فضایی تمیز و بهداشتی شسته می شوند. استفاده از این برنامه به صورت منظم موجب افزایش طول عمر لباسشویی می شود.

4-SteamCure   (شست و شوی لباس ها با بخار): این برنامه با افزایش دما بخار را به کمک حرارت هیتر تولید می کند تا به شکلی راحت تر در الیاف لباس ها نفوذ کند و آن ها را تمیز و عاری از هر گونه میکروب، آلودگی و لک سازد همچنین مانع چروک شدن لباس ها می شود طوری که به اتوکشی نیازی نداشته باشند.

5- :Prewash برای شستن اولیه ی لباس های کثیف و دارای لک استفاده می شود که جهت تمیز شدن بهتر ابتدا خیسانده می شوند و بعد از آن برنامه ی اصلی مورد نظر شروع به کار می کند.

6- برنامه WoolMark: این برنامه با کنترل چرخش درام از آسیب رسیدن به لباس های پشمی و حساس در حین شست و شو جلوگیری می کند همچنین با گرم کردن مرحله به مرحله آب و درام در دمایی 20 درجه به حفظ رنگ و کیفیت لباس ها کمک می کند و باعث حفظ رنگ و افزایش طول عمر آن ها می شود در نتیجه گزینه ی مناسبی برای شستن لباس های ظریف و گرانقیمت شما می باشد.

قفل ایمنی کودک Childproof door lock

قفل ایمنی کودک باعث می شود درب لباسشویی با آغاز فعالیت شست و شو از داخل قفل شود و تا پایان شست و شو باز نشود همچنین دکمه ی چرخشی را از دسترس خارج می کند تا با چرخش اتفاقی آن، برنامه ها تغییر پیدا نکنند.

جمع بندی و بررسی لباسشویی 8 کیلویی بکو مدل WTV8736XS

ماشین لباسشویی 8 کیلویی بکو مدل WTV8736XS با 15 برنامه ی اصلی و 5 برنامه ی ویژه ی شست و شو تمامی لباس های کثیف شما را شست و شو می دهد. این برنامه از طریق سنسورهای تشخیص وزن لباس، حذف کف و سنسور رطوبت، میزان مواد شوینده، آب و انرژی را متناسب با حجم و وزن لباس ها می سنجد و در صورت نشتی آب لباسشویی توسط سنسور قطع کن خودکار خاموش می شود تا از آسیب رسیدن به آن جلوگیری شود.علاوه بر موارد ذکر شده مقدار گردش، سرعت دور موتور و لرزش لباسشویی از طریق سنسور میزان لرزش به بهترین شکل، کنترل خواهد شد.

این دستگاه از امکاناتی نظیر: پنل تمام لمسی، صفحه نمایش کوچک LED، درام استیل با ظرفیت 8 کیلو گرمی، موتور اینورتر پرواسمارت، دکمه ی چرخشی انتخاب برنامه، پایه های ضد لغزش، درب فضایی و محفظه ی شوینده برخوردار می باشد و با وزن سبک 68 کیلویی و ابعاد جمع و جور x590x600 840 میلی متری فضای کمی از آشپزخانه ی شما را اشغال می کند.

بروزرسانی لباسشویی بکو با استفاده از سیستم بلوتوث و دانلود نرم افزار امکان پذیر می شود بنابراین با نصب برنامه‌های قابل بارگیری  Downloaded Program بر روی گوشی هوشمند خود می توانید لباسشویی را از راه دور مدیریت کنید. از طریق برنامه ی شروع باتاخیر می توانید لباسشویی را برای مواقعی که در خانه نیستید و یا برای ساعات اولیه ی صبح  که هم مصرف انرژی کم است و هم تعرفه ی کمتری برای آن در نظر گرفته شده است تنظیم نمایید.

برنامه ی SteamCure از طریق بخار، لباس های کثیف شما را تمیز و خوشبو و عاری از هرگونه میکروب، باکتری و مواد آلرژی زا می کند و از ایجاد چین و چروک و آسیب رسیدن به بافت لباس ها جلوگیری می کند. در لباسشویی درب فضایی بکو  WTV8736XS برنامه ی Prewash برای شستن لباس های کثیف با لکه های سرسخت مورد استفاده می گیرد که برای تمیز شدن بهتر ابتدا خیسانده می شوند و بعد از آن، برنامه ی اصلی مورد نظر شروع به کار می کند.

برنامه WoolMark با گرم کردن مرحله به مرحله آب و درام در دمایی 20 درجه به حفظ رنگ و کیفیت لباس ها کمک می کند و باعث حفظ رنگ و افزایش طول عمر آن ها می شود در نتیجه گزینه ی مناسبی برای شستن لباس های ظریف و گرانقیمت شما می باشد. هنگامی که لباسشویی کار خود را آغاز می کند شما می توانید قفل ایمنی کودک را فعال کنید تا درب آن از داخل قفل شود و تمامی تنظیمات و برنامه های دستگاه از دسترس خارج شوند و دیگر نگران باز شدن درب یا دستکاری برنامه ها توسط کودک کنجکاوتان نباشید و با خیال راحت به دیگر کارهای خود بپردازید.

همچنین در پایان شست و شو با فعال کردن برنامه Drum Clean می توانید درام را به صورت خودکار تمیز کنید و جرم و ضایعات درون آن را از بین ببرید و لباسهایتان را در فضایی تمیز و بهداشتی بشویید. این محصول میزان مصرف آب، انرژی و مواد شوینده را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و از قیمت مناسب تری نسبت به سایر برندهای موجود در بازار برخوردار می باشد در نتیجه می تواند بهترین گزینه برای انتخاب و خرید باشد.

8736 بکو

مشخصات ماشین لباسشویی 8 کیلویی بکومدل WTV8736XS و نقد لباسشویی بکو

  • برند: Beko
  • مدل: 8736
  • مكانيزم: اتوماتيك
  • رنگ: خاکستری
  • ظرفیت: 8 کیلوگرم
  • قابلیت اضافه بار: دارد
  • نوع بارگیری: از جلو
  • وزن: 68 کیلوگرم
  • ابعاد: x590x600 840 میلی متر
  • جنس بدنه : فولاد
  • جنس درام: استیل ضد زنگ
  • طول سیم برق: 1.5 متر
  • تعداد برنامه اصلی شست و شو: 15 برنامه
  • تعداد برنامه ویژه شست و شو: 5 برنامه
  • نوع موتور: اینورتر هوشمند Pro Smart
  • سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه
  • میزان صدا در حین شست وشو: 54 دسی بل
  • میزان صدا در حین خشک کردن: 74 دسی بل
  • نوع صفحه نمایش: LED
  • پنل تمام لمسی: دارد
  • رده مصرف انرژی: +++A
  • تعویق زمان شست وشو: دارد
  • شست و شوی با بخار: دارد
  • شست وشوی سریع در 14 دقیقه: دارد
  • قابلیت ضد چروک: دارد
  • قابلیت ضد آلرژی: دارد
  • قابلیت ضد لکه: دارد
  • قابلیت اضافه بار: دارد
  • افزودن موارد فراموش شده: دارد
  • فناوری Aqua Wave: دارد
  • شروع به کار دوباره به صورت اتوماتیک: دارد
  • سنسور حذف کردن کف: دارد
  • سنسور تشخیص وزن لباس: دارد
  • سنسور قطع کن خودکار: دارد
  • سنسور میزان لرزش: دارد
  • قابلیت فقط شست و شو: دارد
  • قابلیت خشک کردن لباس: دارد
  • قابلیت تمیز کردن خودکار محفظه: دارد
  • قابلیت تنظیم زمان: دارد
  • قابلیت محافظت از رنگ لباس: دارد
  • تنظیم خودکار کمیت آب: دارد
  • جلوگیری از سرریز شدن آب داخل درام: دارد
  • قفل کودک: دارد
  • کنترل لباس های شسته شده ناموزون: دارد
  • مصرف سالانه انرژی: 175 کیلو وات بر ساعت
  • مصرف سالانه آب: 10559 لیتر
  • منبع انرژی: برق ورودی220-240 ولت با فرکانس 50 – 60 هرتزی
  • سیستم گردش هوای گرم جهت بوزدایی: دارد
  • پایه ی ضد لغزش و قابل تنظیم: دارد
  • ساخت و مونتاژ: کشور ترکیه

 

 

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *